03. 06 2015 12:19 , článok bol aktualizovaný 03. 06 2015 13:42 | BRATILSVA/PRčlánok

Lidl je pre Slovákov symbolom najlepšieho pomeru kvality a ceny

Lidl získal v prestížnej ankete Best Buy Award prvenstvá. V aprílovom prieskume o tom rozhodli zákazníci.

700x394.jpg
700x394.jpg Foto: PR článok
Slováci v historicky prvom národnom prieskume verejnej mienky Best Buy Award rozhodli, že najlepší pomer ceny a kvality na trhu ponúka spoločnosť Lidl. Okrem absolútneho víťazstva uspel Lidl aj v ďalších troch kategóriách.

Väčšina z 1 200 opýtaných uviedla, že značka Saguaro je z pohľadu pomeru ceny a kvality najlepšou fľaškovou minerálnou vodou. Lidl v tejto ankete taktiež zvíťazil v kategóriách medzinárodný maloobchodný reťazec a pekárenské výrobky. Prieskum Best Buy Award realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS - International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch.

Prieskum Best Buy Award 2015/2016 sa na území Slovenska uskutočnil v apríli 2015, a to na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 15 Prieskum sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). Otázky v prieskume Best Buy Award boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí.

Lidl.
Lidl. Foto: PR článok
 


Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli výrobcov a poskytovateľov služieb, ktorí ponúkajú najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu. „Náš prieskum potvrdil, že spoločnosť Lidl vo všeobecnosti ponúka slovenským zákazníkom najlepší pomer ceny a kvality. Lidl navyše zvíťazil aj v ďalších troch kategóriách, čo je dôkazom spokojnosti zákazníkov s ponukou produktov a služieb tejto spoločnosti.

Je dôležité spomenúť, že prieskum Best Buy Award nemeria podiel na trhu ani silu značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuku trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní," konštatuje sa v komuniké švajčiarskej organizácie ICERTIAS.

Cieľom projektu a certifikátu Best Buy Award je zjednodušiť pre zákazníkov hľadanie najlepšieho tovaru a služieb za najvýhodnejšie ceny na miestnom i medzinárodnom trhu.
Prieskum Best Buy Award sa realizuje plne v súlade s ustanoveniami „Medzinárodného kódexu praktík marketingových a sociálnych výskumov", ktoré prijala Medzinárodná obchodná komora (ICC) a Európska asociácia marketingového výskumu (ESOMAR)
Už ste čítali?
Šport
Nawalka odkázal rozhodcom, aby "chránili" Lewandowského
Zahraničné
Škóti narazili, Brusel odmietol ich prosbu o zachovanie členstva v EÚ
Šport
Počasie na Wimbledone urobilo svoje, ale Djokovič aj Federer idú suverénne ďalej
Zahraničné
Prvý útočník sa odpálil vonku, aby sa dvaja ďalší ľahšie dostali dovnútra
Domáce
Už zajtra deťom začínajú vytúžené prázdniny, no ešte treba doniesť vysvedčnie
Domáce
Čo sa na dovolenke oplatí viac? Platba kartou alebo hotovosť


VIAC Z Ekonato