03. 06 2015 12:19 , článok bol aktualizovaný 03. 06 2015 13:42 | BRATILSVA/PRčlánok

Lidl je pre Slovákov symbolom najlepšieho pomeru kvality a ceny

Lidl získal v prestížnej ankete Best Buy Award prvenstvá. V aprílovom prieskume o tom rozhodli zákazníci.

700x394.jpg
700x394.jpg Foto: PR článok
Slováci v historicky prvom národnom prieskume verejnej mienky Best Buy Award rozhodli, že najlepší pomer ceny a kvality na trhu ponúka spoločnosť Lidl. Okrem absolútneho víťazstva uspel Lidl aj v ďalších troch kategóriách.

Väčšina z 1 200 opýtaných uviedla, že značka Saguaro je z pohľadu pomeru ceny a kvality najlepšou fľaškovou minerálnou vodou. Lidl v tejto ankete taktiež zvíťazil v kategóriách medzinárodný maloobchodný reťazec a pekárenské výrobky. Prieskum Best Buy Award realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS - International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch.

Prieskum Best Buy Award 2015/2016 sa na území Slovenska uskutočnil v apríli 2015, a to na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 15 Prieskum sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness). Otázky v prieskume Best Buy Award boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí.

Lidl.
Lidl. Foto: PR článok
 


Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli výrobcov a poskytovateľov služieb, ktorí ponúkajú najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu. „Náš prieskum potvrdil, že spoločnosť Lidl vo všeobecnosti ponúka slovenským zákazníkom najlepší pomer ceny a kvality. Lidl navyše zvíťazil aj v ďalších troch kategóriách, čo je dôkazom spokojnosti zákazníkov s ponukou produktov a služieb tejto spoločnosti.

Je dôležité spomenúť, že prieskum Best Buy Award nemeria podiel na trhu ani silu značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuku trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní," konštatuje sa v komuniké švajčiarskej organizácie ICERTIAS.

Cieľom projektu a certifikátu Best Buy Award je zjednodušiť pre zákazníkov hľadanie najlepšieho tovaru a služieb za najvýhodnejšie ceny na miestnom i medzinárodnom trhu.
Prieskum Best Buy Award sa realizuje plne v súlade s ustanoveniami „Medzinárodného kódexu praktík marketingových a sociálnych výskumov", ktoré prijala Medzinárodná obchodná komora (ICC) a Európska asociácia marketingového výskumu (ESOMAR)
-1 komentárov


Už ste čítali?