Štvrtok 22.02. meniny má
°C
Bratislava zmeniť
08. 02. 2018 14:10 | Tlačová správa

Oteckovia najsledovanejší na trhu s rekordným trhovým podielom!

V stredu sa na Markíze vynikajúco darilo aj spravodajstvu a publicistike, turecký seriál Matky a dcéry na Doma prvý raz prekročil hranicu 200-tisíc divákov.

Oteckovia
Oteckovia Foto: TV Markíza

Čoraz obľúbenejší denný rodinný seriál Oteckovia prekonáva na obrazovkách televízie Markíza jeden rekord za druhým. V stredu, 7. februára 2018, sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahli Oteckovia doposiaľ druhý najvyšší rating 11,1 % a absolútne rekordný trhový podiel 36,9 %. K obrazovkám pritiahli celkovo 530-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Vynikajúco sa opäť darilo aj nasledujúcej hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorej v stredajšom rebríčku sledovanosti patrilo druhé miesto. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali vysoko nadpriemerný rating 10,2 % a trhový podiel 29,7 %. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa stali s 613-tisíc divákmi pri obrazovkách najsledovanejším programom dňa.

Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná Chart Show, vydanie venované najväčším tanečným hitom dosiahlo rating 7,1 % a trhový podiel 21,4 % v rámci cieľovej skupiny 12-54.

Silné celodenné líderstvo skupiny Markíza podčiarkujú aj skvelé výsledky podvečerných relácií Prvé Televízne noviny (rating 6,9 %/share 34,0 % v CS 12-54) a Reflex (rating 7,3 %/share 32,8 % v CS 12-54).

Čelo rebríčka sledovanosti menších staníc ovládla televízia Doma s pravidelnou dvojitou dávkou tureckého seriálu Matky a dcéry. Prvú epizódu stredajšieho večera si nenechalo ujsť rekordných 205-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 dorovnala doposiaľ najvyšší rating 2,6 % a zaznamenala nadpriemerný trhový podiel 7,3 %. Výborne sa darilo aj nasledujúcej druhej epizóde s ratingom 2,3 % a piatym najvyšším trhovým podielom 7,8 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,9 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 32,2 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním Hostí. Zdroj dát: PMT/TNS SK


PR oddelenie skupiny Markíza

Komentáre ( 0)

 

VIAC Z markiza

Už ste čítali?