Správy z vášho kraja:
05. 03. 2018 15:31 | BRATISLAVA/zg

Chcete krásne prsia? Nepotrebujete kozmetiku, ani fitko

Stačí vám päť zaručených cvikov, ktorými to docielite.

Ilustračná snímka.
Ilustračná snímka. Foto: shutterstock.com/ Tatchai Mongkolthong

Veľa žien nie je spokojných s tým, ako vyzerá ich poprsie. Buď sú malé alebo veľké, niektoré ženy ich chcú zase pevnejšie a snažia sa ich vylepšiť. Pristupujú k radikálnym zákrokom alebo využívajú podporné kozmetické prostriedky. Existuje však päť cvikov, ktoré vám výrazne pomôžu.

Plávanie a simulované plávanie

Najlepším spôsobom je plávanie. Nezáleží na štýle, ale vo všeobecne platí, že je najúčinnejšie na prsia. V lete môžete posilňovať na kúpalisku, v sychravom počasí môžete navštíviť plaváreň. Dôležité je, aby ste chodili dvakrát za týždeň.

Ak nemáte po ruke plaváreň, môžete doma iba simulovať plávanie. Postavte sa k skrini a simulujte plávanie štýlu prsia. Robte to asi päť minút.

Tlak na stenu

Postavte sa oproti stene. Ruky natiahnite a celé dlane dávajte na stenu. Tlačte na ne maximálnou silou, najlepšie desať sekúnd, akoby ste sa chceli posunúť, ale tlak musí vychádzať z rúk a nie z nôh. Cvičenie opakujte aspoň päťkrát za sebou.

Dlane proti sebe

Tento cvik je úplne dokonalý. A to hlavne v tom, že ho môžete praktizovať v podstate kdekoľvek a kedykoľvek. Spojte dlane pred hrudníkom. Tlačte ich proti sebe niekoľko sekúnd a povoľte. Celé opakuje aspoň desaťkrát.

Druhým cvikom s dlaňami oproti sebe je dvíhanie pŕs. Úvodný krok je rovnaký ako pri prvom cviku, ale dlaňami v tlaku sa snažte zdvihnúť prsia.

Dotknite sa lakťami

Ďalší cvik je úplne jednoduchý a môžete ho robiť kdekoľvek a kedykoľvek. Stačí, ak sa postavíte rovno alebo posadíte, ruky ohnete a položíte na bok. Oba lakte sa snažte priblížiť tak, akoby sa mali vzájomne dotknúť. Vydržte v tejto polohe desať sekúnd. Cvičenie opakujte.

Denné cvičenie

Iste viete, že ku krásnemu poprsiu môžete prispieť aj obyčajnou chôdzou alebo dennou činnosťou. Nehrbte sa, choďte rovno. Stiahnite brucho, vytlačte prsia a lopatky zatiahnite dozadu. Pokúste sa chodiť rovno pri každej príležitosti a vyhnite sa ťažkým bremenám, akými sú kabelky, batohy a extrémne ťažké tašky. Všetko sa snažte vyvážiť alebo aspoň striedať v ruke, radí krasna.cz.

Rada na záver

Jedným z podporných cvikov na pekné poprsie je aj vysávanie bez podprsenky.

Komentáre ( 0)

 

VIAC Z My ženy

Už ste čítali?