06. 05. 2018 10:49 | BRATISLAVA/BUX

Nabitá kuchárka na každý deň

Až 70 zdravých receptov z bežne dostupných surovín.

Obálka knihy.
Obálka knihy. Foto: BUX

Inšpirujte sa 70 zdravými receptami, ktoré pre vás pripravilo viac než 40 najlepších slovenských trénerov a osobností zo sveta cvičenia a zdravia z prestížnej súťaže FIT LEADER.

Knižka Nabitá kuchárka obsahuje recepty, ktoré nabíjajú úžasnou energiou. Naštartujú vás, zaženú jarnú únavu, povzbudia a urobia dobre chuťovým pohárikom. Niektoré recepty sú až neuveriteľne jednoduché, ľahké a rýchle. Stačí pár surovín a je to. Nielen nabité raňajky, obedy a večere, ale aj recepty na nabité dezerty, snacky či nabité nápoje. 

„Jedlo by nám naozaj malo prospievať a dávať energiu... dobré je dostať do seba každé tri hodiny malé množstvo stravy, ktorá obsahuje zdravé tuky, komplexné sacharidy, ovocie, bielkoviny a kvalitne to prežuť," tvrdí osobná fitness trénerka Veronika Hanáková, ktorá sa venuje štúdiu nových trendov vo svete výživy a fitness.

V zdravej kuchárskej knihe Nabitá kuchárka nájdete

· 70 zdravých receptov z bežne dostupných surovín.
· Chutné jedlá na raňajky, obedy, večere, dezerty, snacky a nápoje.
· Rýchle recepty nenáročné na prípravu rôznych výživových smerov.
· Výživové hodnoty, čas prípravy a počet porcií pri každom recepte.
· Inšpiratívne rozhovory s odborníkmi na zdravú stravu.
· Užitočné rady a tipy o zdravých potravinách.

V knihe sa tiež dozviete

· Ako získať energiu (nielen) z jedla.
· Čo je základom úspešného chudnutia a udržania si postavy.
· Najviac energie vám v živote odoberá...

O kaloricky vyváženej strave a spôsobe jedenia pred a po cvičení hovorí v knihe Nabitá kuchárka Eva Dvoráčková, kedysi modelka, dnes profíčka vo svete fitness.

„Veľmi dôležitý je pohľad na našu stravu ako jeden celok. Napríklad sacharidy. Ak máme dlhodobý nedostatok, budeme pociťovať únavu. Tiež sa môžu dostaviť aj tráviace a vylučovacie problémy, pretože vám možno bude chýbať vláknina. Je dobré dať si pred tréningom sacharidy kvôli energii, ale celkový nedostatok sacharidov náš tréning ovplyvní viac než to, že si ich nedodáme pred samotným tréningom. Neodporúčam vynechávať žiadnu makroživinu."

Komentáre ( 0)

 

VIAC Z My ženy

Už ste čítali?