30. 05. 2018 06:00 | BRATISLAVA/Reflex

Prisadol mobil, na peniaze od poisťovne čakal tri mesiace

Mobilný operátor evidenciu škodovej udalosti urobil tak, že poisťovňa o nej nevedela.

Mobilný telefón, ktorý reklamoval náš divák.
Mobilný telefón, ktorý reklamoval náš divák. Foto: Reflex

Domôcť sa svojich peňazí je niekedy na dlhé lakte, hoci na ne máte nárok. Svoje o tom vie aj pán Dezider Jaško, ktorý si poistil nový mobil. Toto poistenie sa totiž vzťahuje aj na poškodenie, ktoré si zákazník spôsobí z nedbanlivosti.

Keď ho omylom prisadol a tým znefunkčnil, tri mesiace čakal, kým mu poisťovňa opravu preplatí. Mobilný operátor totiž evidenciu škodovej udalosti urobil tak, že poisťovňa o nej nevedela.

Medializácia bola podľa pána Jaška posledná možnosť, ako sa k peniazom dostať. Existuje ale viacero spotrebiteľských združení, ktoré podobné prípady riešia.

Reportérka magazínu Reflex Lucia Lukušová zisťovala, čo máte robiť, ak sa niečo podobné stane aj vám.

 

Komentáre ( 0)

 

VIAC Z Domáce