10. 03. 2016 21:08 | BRATISLAVA/mm

Klienti ZUNO banky sa nemohli dostať k svojim peniazom. Tu je vysvetlenie

Do redakcie sa nám ozvali aj čitatelia, ktorí nevedeli, čo sa deje.

Nefungoval ani mobil banking
Nefungoval ani mobil banking Foto: čitateľ Lešek

ZUNO banka dnes (10.3.) mala veľký problém s fungovaním bankových systémov. Klienti sa vôbec nevedeli dostať k svojim peniazom. Nefungoval internet banking, aplikácia, peniaze sa dokonca nedali vybrať ani z bankomatov.

Do redakcie sa nám ozvali aj čitatelia, ktorí nevedeli, čo sa deje. „Nie je možné vykonať žiadnu platbu či už internetovú ani platobnou kartou. Dokonca si klient nemôže vybrať peniaze zo žiadneho bankomatu," napísal jeden z čitateľov.

Peniaze sa nedali vybrať z bankomatov
Peniaze sa nedali vybrať z bankomatov Foto: čitateľ Lešek
 

Nefungoval ani mobil banking
Nefungoval ani mobil banking Foto: čitateľ Lešek
 

Banka hovorí, že to spôsobil výpadok bankových systémov, ale všetky chyby už boli v plnej miere odstránené.

„ZUNO banka zaznamenala vo štvrtok výpadok bankových systémov. Problém bol v plnej miere odstránený v podvečerných hodinách. Platby klientov sú realizovane podľa štandardných podmienok pre spracovanie platieb. Za spôsobené problémy sa klientom ZUNO banka ospravedlňuje," povedal PR manažér ZUNO banky Ivo Trávniček.