15. 10. 2020 17:17 | NITRA/TV Markíza

Vynaliezavý majiteľ hotela s reštauráciou podáva obedy vo vnútri a neporušuje pritom nariadenia

Zároveň dúfa, že úrady neprídu na dôvod, prečo takto nemôže podnikať.

Hotel a reštaurácia v Nitre.
Hotel a reštaurácia v Nitre. Foto: TV Markíza

Nové opatrenia platné od dnešného dňa (15.10.) sa dotkli aj reštaurácií a gastro prevádzok. Obsluhovať zákazníkov môžu iba na vonkajších terasách, čo je v daždivom a chladnom jesennom počasí veľmi nepríjemné a mnohé podniky neotvorili vôbec.

Nitriansky podnikateľ sa však originálne vynašiel. Majiteľ hotela s reštauráciou prišiel na spôsob, ako ponúknuť obed v teple a nič pritom neporušiť. Jedlo zabalia tak ako majú a prinesú zákazníkom na izbu, ktorú na tridsať minút dostanú grátis. Ukázalo sa, že to bol veľmi dobrý nápad: obsadenosť izieb je v tejto ťažkej dobe stopercentná.

Po každom návštevníkovi vydezinfikujú izbu. Spokojní sú aj zákazníci. Majiteľ však dúfa, že úrady neprídu na dôvod, prečo tento spôsob obsluhy nemôžu vykonávať.

Viac sa dozviete v reportáži:

 

Komentáre ( 0)