19. 07. 2021 10:00 | BRATISLAVA/PR článok

Banková pobočka nemusí byť úrad. Moderný prístup prináša neformálnosť

Vieme, v ktorej banke si s vami potykajú a prísť môžete aj v sprievode svojho psa.

Ilustračná foto.
Ilustračná foto. Foto: 365.bank

Pri vstupe do banky mnohých klientov zabrzdia zákazové značky na vchodových dverách. Zmrzlina v ruke? Dojedzte si ju vonku a potom vstúpte. Máte psa? Počas chodenia s ním von banku nevybavíte. Drobné obmedzenia dokážu od návštevy banky odradiť alebo vybavovanie finančných záležitostí skomplikovať.

Väčšiu uvoľnenosť do každodenného bankovníctva prináša 365.bank, ktorá v júli otvára na Slovensku svoje prvé fyzické pobočky. Tie sa budú vyznačovať priateľskou atmosférou, ktorá zdôrazňuje proklientský prístup. Klient, ktorý navštívi Trišesťpäťku, zažije, ako môže vyzerať moderné bankovníctvo pre dnešných ľudí.

Jej pobočky sa okrem príjemného interiéru budú vyznačovať neformálnosťou aj v komunikácii so zamestnancami banky, napríklad možnosťou tykať si či poradiť sa, zatiaľ čo vám pes leží pri nohách. Nepôjde o kŕčovité rokovanie. Aj bankári už pochopili, že klient je ich rovnocenným partnerom.

365.bank
365.bank Foto: 365.bank
 

Fyzicky aj digitálne, aby to ladilo

Aj napriek otváraniu fyzických pobočiek ostáva pre 365.bank prioritou digitálny kanál, čo je prejav ústretovosti voči prírode aj klientovi. Trišesťpäťka vidí svoju budúcnosť v princípe multikanálového fungovania, ktoré prepája fyzický svet s digitálnym, a je tak dostupná všade a za každých okolností. Je to súčasť vízie banky. Proces zakladania či servisovania produktov bude môcť klient vyriešiť na rôznych kanáloch v rôznom čase.

Ambíciou banky je aj zníženie uhlíkovej stopy a to chce dosiahnuť práve posilnením digitálneho kanála nielen v mobile, ale aj priamo v pobočkách. Digitálne prvky v nich budú preto samozrejmosťou. Klienti budú mať postupne v čase možnosť využiť ich benefity, napríklad vo forme digitálneho podpisu zmlúv, informačných tabletov či zoznámenia sa s mobilnou aplikáciou 365.bank prostredníctvom demo verzie.

365.bank
365.bank Foto: 365.bank
 

365.bank odštartovala postupný proces otvárania prvých kamenných pobočiek. Do konca roka chce mať 63 obchodných miest po celom Slovensku. Pobočky budú veľmi ľahko rozpoznateľné. Typický pre ne bude poloblúk a výrazná mintová farba.

Po vstupe do pobočky však čaká klienta nový bankový zážitok vďaka neformálnemu prístupu zamestnancov. Z pobočky klient odíde s vedomím, že je pre banku na prvom mieste. V tom vidí Trišesťpäťka budúcnosť bankovníctva.

Komentáre ( 0)