13. 06. 2016 12:08 | BRATISLAVA/TASR

Cestovná kancelária vydala stanovisko ohľadom búrlivého zrušeného letu na ME

"Je nám to úprimne ľúto najmä kvôli tomu, že aj hráči museli tieto nepríjemnosti riešiť práve v taký dôležitý deň".

Japan_Mitsubishi_Jet057622301076.jpg
Japan_Mitsubishi_Jet057622301076.jpg

Cestovná kancelária FutbalTour.sk vydala rozšírené stanovisko k zrušenému charterovému letu z Bratislavy do Bordeaux na prvý zápas futbalistov SR proti Walesu (1:2) na ME vo Francúzsku. Športová redakcia TASR ho zverejňuje v plnom znení a bez redakčných úprav:

"Technické poruchy lietadiel nevieme predvídať. Zrušenie letu nás úprimne mrzí.

Na úvod sa ešte raz naša cestovná kancelária FutbalTour.sk ospravedlňuje všetkým 150 klientom, ktorí neodleteli charterovým letom z Bratislavy do Bordeaux na zápas Slovensko - Wales na ME 2016. Je nám to úprimne ľúto najmä kvôli tomu, že aj hráči museli tieto nepríjemnosti riešiť práve v taký dôležitý deň. Momentálne podnikáme všetky kroky, aby sme každému jednému klientovi splnili jeho požiadavky. Dôvodom na zrušenie letu bola technická porucha lietadla, ktoré sme si objednali u overeného partnera, charterovej spoločnosti z Londýna. Tá nám zabezpečila lietadlo spoločnosti Air Bucharest. Skutočne nás mrzí vzniknutá situácia, no rovnako dôverujeme nášmu dodávateľovi a sme mu vďační za profesionálny prístup v tom smere, že kvôli problémom nenechal lietadlo vzlietnuť.
Od začiatku, ako sme sa dozvedeli, že lietadlo má problémy, sme sa snažili situáciu vyriešiť. Požiadali sme o náhradné lietadlo, no náš partner nás musel odmietnuť. Všetky lietadlá boli zhodou okolností už nasmerované do iných destinácií. Kvôli začiatku letnej dovolenkovej sezóny, kvôli štrajku spoločnosti Air France a tým pádom množstvu náhradných letov, a taktiež aj pre samotné ME 2016, na ktoré cestovali fanúšikovia z celej Európy.
Vy, naši verní fanúšikovia a klienti viete, že za 5 rokov na trhu sa nám takýto prípad stal prvýkrát. Veríme, že aj naposledy. No takéto situácie sa v cestovnom ruchu stávajú pravidelne a nedajú sa predvídať. Našou úlohou je ich čo najlepšie zvládnuť a vyriešiť. A práve o to sa aj teraz snažíme. Radi by sme pripomenuli, že sme pripravení okamžite našim klientom kompenzovať všetky náklady v čo najväčšej miere. Celú situáciu riešime s každým individuálne a ponúkneme riešenie, alternatívy. Aj napriek tomuto problému si vážime podporu vás - našich dlhoročných, ako aj nových klientov. Cestovná kancelária FutbalTour.sk ich do Francúzska celkovo dopraví viac ako 2500.
Na záver by sme ešte raz chceli pripomenúť, že konatelia ani zamestnanci cestovnej kancelárie FutbalTour.sk nemajú dôvod sa skrývať a neodpovedať na vaše požiadavky. Mrzia nás niektoré vyjadrenia hráčov a ich rodín, pretože sami strávia množstvo času v lietadlách a vedia, že problémy s lietadlami sú nevyspytateľné. No chápeme ich rozhorčenie a sklamanie, že nemohli byť na historickom zápase.
PS: Už v stredu 15. 6. ráno odlietajú 2 plné lietadlá na zápas Slovensko - Rusko do Lille. Radi uvidíme aj všetky médiá, ktoré si na nás v posledných hodinách „zgustli". Odpovieme im na všetky otázky.

DOVOĽTE NÁM VYSVETLIŤ DEZINFORMÁCIE, KTORÉ PREBEHLI MÉDIAMI A SOCIÁLNYMI SIEŤAMI:

Air Bucharest je neoverená letecká spoločnosť
To nie je pravda. Nie je to žiadna neoverená či novovzniknutá spoločnosť. Funguje od roku 2010 a jej služby využívajú mnohé cestovné kancelárie v Európe. Mnoho Slovákov ju nepozná práve z dôvodu, že je využívaná na charterové, a nie na komerčné lety. Lietadlá spoločnosti Air Bucharest sú rovnakej úrovni, ako u iných známejších leteckých spoločností. K dispozícii majú dve štandardné lietadlá - Boeing 737-300 a 737-400.

Konatelia FutbalTour.sk sa skrývajú a nekomunikujú
Naša cestovná kancelária je plne k dispozícii všetkým klientom. Mobilný telefón dvíhame každému. Ak sa Martin Škrtel a niektorí ďalší hráči nevedeli počas vzniknutej situácii dovolať konateľom našej firmy, bolo to z jediného dôvodu - jeden z konateľov bol na palube lietadla smerujúcemu do Bordeaux a práve Martin Škrtel bol ten, ktorý mu oznámil ako prvý, čo sa vlastne stalo. Druhý z konateľov sa v Bordeaux už nachádzal, kde riešil nevyhnutné prípravy na prílet všetkých charterových letov. V čase, kedy už bolo možné z našej strany komunikovať, presnejšie o 12.45 sme Martinovi Škrtelovi napísali SMS s ospravedlnením, vysvetlením a informáciou, že sme už k dispozícii. Obaja sme totiž pôsobili aj ako delegáti pre našich klientov, ako je u nás bežné.

Zvyšok organizovala iná spoločnosť
Ďalšie dva lety, ktoré z Bratislavy odleteli o 8:00 a 10:00 zabezpečovala naša cestovná kancelária. To znamená, že viac ako 300 fanúšikov bolo v Bordeaux. Oba zájazdy prebehli bez komplikácií."

Komentáre ( 0)

 

VIAC Z Šport