21. 11. 2019 13:40 |

Svetový deň televízie oslavuje rozmanitosť televízneho obsahu na svete

Témou 23. vydania tejto celosvetovej oslavy je Rozmanitosť.

Ilustračná snímka.
Ilustračná snímka. Foto: r.classen/shutterstock.com

Odborníci z televízneho priemyslu z celého sveta oslavujú 21. novembra Svetový deň televízie, aby nám pripomenuli, že televízia znamená oveľa viac ako len lineárne sledovanie. V rámci každoročnej iniciatívy Organizácie spojených národov bude po celom svete naživo odvysielaný a zdieľaný na internete 30-sekundový spot.

Rozmanitosť televízneho obsahu, ktorý zabáva, informuje a inšpiruje

Témou 23. vydania tejto celosvetovej oslavy je Rozmanitosť. Televízia ponúka divákom na celom svete jedinečnú rozmanitosť prémiových filmov a seriálov, dôveryhodného spravodajstva, informatívnych dokumentárnych filmov, zábavných šou a ešte viac - milióny príbehov, ktoré čakajú práve na to, aby ich odhalili, pričom menia vnímanie sveta zo strany divákov. Takýto prémiový obsah, ktorý je pre diváka dostupný v akomkoľvek čase a z akéhokoľvek miesta na rôznych televíznych platformách, vyvoláva zvedavosť, záujem a lojálnosť divákov, a to vždy v brand safe prostredí.

Téma Rozmanitosť je širšia spoločenská téma, ktorá sa čoraz intenzívnejšie odráža v televíznych programoch a reklamných kampaniach. Vďaka širokej škále ponúkaného televízneho obsahu zohráva významnú úlohu ako pozitívna hnacia sila a prispieva k demokratickým diskusiám v spoločnosti.Rôznorodý kvalitný obsah môže podnecovať divákov, aby si rozširovali svoje obzory a prostredníctvom inšpirujúcich šou nazerali za hranice všedného života.

„Rozmanitosť je kľúčovým prvkom pozitívnej a citlivej spoločnosti a mala by sa vnímať nie ako hrozba, ale ako bohatstvo. Každá snaha „Nezabudnúť na nikoho" môže len prispievať k lepšiemu svetu", tvrdí Caroline Petitová, zástupkyňa riaditeľa Regionálneho informačného centra OSN pre Európu (UNRIC).

„Televízia je naozaj pevnou súčasťou životov mnohých rozdielnych ľudí po celom svete. Diváci sú prostredníctvom miliónov príbehov, ktoré majú na dosah, pozvaní, aby sa vydali na nekonečnú cestu objavovania. Je to zároveň dôveryhodné prostredie, ktoré zadávatelia reklamy vyhľadávajú viac ako kedykoľvek predtým. Pozývame všetkých, aby opäť oslávili naše médium po celom svete - dnes a po veľa ďalších rokov," hovorí Katty Roberfroidová, generálna riaditeľka egta.

Viac informácií nájdete TU!

Komentáre ( 0)